سکوت
تاريخ : برچسب:, | | نویسنده : Reza & Ayla

 

بعضی وقت ها سکــــــوت میکنی چون آنقدررنجیده ای که نمی خواهی حرفی بزنی. بعضی وقت ها سکــــــوت میکنی چون واقعاحرفی واسه گفتن نداری گاه سکــــــوت یه اعتراضه گاهی هم به انتظار اما بیشتر سکــــــوت واسه اینه که هیچ کلمه ای نمی تونه غمی رو که تو در وجودت داری توصیف کنه

  • او به من گفت برو بهانه اش راحتی من بود...آسایش خود بود...خسته شده بود...نمیدانم!! ولی... عهدی که ما بستیم شکستنی نبود.چون مانند عهدهای معمولی این روزگار نبود... این روزگار رسمش شکستن است...ولی عهد ما ازجنس روزگار نبود... اما چیزی که شکستنی بود قلبم بود که..........



نظرات شما عزیزان:

مرگ
ساعت9:18---6 ارديبهشت 1391
ایلا تو بودی که عهدت رو شکستی.و باز قلب منو بود که شکسته شد

مرگ
ساعت23:27---5 ارديبهشت 1391
مـــــــــــــــــــــــــــرگ .بایه شکلک گریه و خدا حافظی خوب خودت رو اروم کردی اما فکر نکردی من ارم نشدم دارم هر روز میسوزم .وتموم میشم.ای خدا ارزوی مـــــــــــــــــــــرگ دارم. کاش صبح بیدار نشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • روزمره
  • چاله