تاريخ : برچسب:, | | نویسنده :
 

گاهی وقتا مبینم عشقم داره با کس دیگه حرف میزنه....
میبینم عشقم کس دیگه ای رو دوست داره.....
میبینم به کس دیگه ای داره اس ام اس میده.....
.
.
.
ولی اونقدر دوستش دارم که وقتی هزار دلیل برا رفتنش هست دنبال یه دلیل خیلی ساده میگردم واسه موندنش....
اصلا گاهی وقتا دوست دارم دروغ بشنوم.....
دوست دارم بشنوم دوستم داره.....
دوست دارم بشنوم فقط به من اس ام اس میده.....
ولی اون حتی به خاطر من حاظر نشد دروغ بگه.......................
.
.
.
.
ای کاش هیچ وقت پاشو تو زندگیم نمیگزاشت.....
میگن کار خدا بی حکمت نیست.....
این چه حکمتیه که روزی هزار بار باید قلبم بشکنه.....

 




نظرات شما عزیزان:

farid
ساعت18:00---4 فروردين 1391
ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • روزمره
  • چاله